HYVÄ YHTEISTYÖKUMPPANI,

Uskomme asiakkaan auttamiseen perustuvan toimintatapamme palvelevan jatkuvasti paremmin nykyisiä ja tulevia asiakkaitamme. Hyvin hoidettu projekti ja tyytyväinen asiakas ovat meille edelleen paras käyntikortti.

R4 Korjausurakointi Oy on viiden rakennusalan ammattilaisen elokuussa 2015 perustama täyden palvelun rakennusliike. Yrityksemme on erikoistunut korjaus-, muutos- ja toimitilarakentamiseen sekä rakentamispalveluihin.

Päättyneellä tilikaudella teimme töitä yli sadassa projektissa, joista suurimman arvo oli noin 800 000 euroa. Liikevaihtomme ensimmäisellä tilikaudella oli noin 3,5 miljoonaa euroa ja työllistämme tällä hetkellä 25 henkilöä. Kuluvan toisen tilikauden aikana tavoitteemme on kasvaa edelleen tyytyväisen asiakaskuntamme kautta ja etsimme lisää luotettavia, pitkäaikaisia yhteistyökumppaneita pitämään heistä huolta kanssamme.

”Hyvä palvelu on henkilökohtaista ja läpinäkyvää. Me teemme sen, minkä lupaamme ja vähän enemmänkin.” – Taneli Ilmakari, toimitusjohtaja

Haluamme kertoa teille toiminnastamme enemmänkin, joten olemme lähitulevaisuudessa yhteydessä.

Helsingissä 24.10.2016

R4:n tiimi